(HEAD)(HEART)(SOUL)ACHE @ 23:15:28


Häromdagen slog jag i pannan, och fick en lätt hjärnskakning. Eller ja, slog och slog, jag lyckades skalla min sänggavel.

Huvudvärken har hållt i sig länge, och idag tuppade jag av lite grand! Satt och läste i soffan och kunde inte längre hålla ögonen öppna. Det kändes verkligen att det inte var vanlig trötthet, och huvudvärken domnade av hela mig. Very creepy. Men efter en timmes sömn och en Ipren släppte värken och jag blev piggare. Woho! Så nu tänkte jag friskförklara mig själv.

En bra dag idag, på det stora hela, skönt att känna att man lever.

Ger en lite hopp om att man kan hitta ut ur den här jäkla skogen man går vilse i ibland!

Permalink 2012-11-15 @ 23:15:28
VARDAG KOMMENTARER (0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

id="side">
Min profilbild