JULINSPIRATION @ 23:35:58

Jag kan knappt förstå att det snart gått ett helt år!
 
 
Det känns både som om det bara susat förbi, samt som om det här året varit i evigheter.
Jag minns knappt vad jag gjorde förra julen! Men, jag längtar som tusan till jul och till nyårsfirandet!
I år är det extra roligt att pynta också, eftersom jag har en stor fin lägenhet att pynta i. 
 
Har surfat rätt på lite inspo såklart, för att få lite idéer. Det syns vilken färgskala jag gillar!
 
 
 
 
 
 
 
Det som måste fixas inför 1advent nu på söndag för största möjliga julmys är följande;
 
Stjärnor till fönstrena
Adventsljustake
Hyacinter
Apelsiner med nejlika
Vit amaryllis
Pepparkakor
Saffansbullar
 
Åh så mysigt det kommer bli! 
 

 
 
Permalink 2012-11-28 @ 23:35:58
INREDNING KOMMENTARER (0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

id="side">
Min profilbild